اتفاقای خیییلی خوب....

دنیای من

اتفاقای خیییلی خوب....

دیروز در کمال آرامش خوابیده بودم که یهو هییییییییییییم هیییییییییییییم هیییییییییییییم(صدای ویبره گوشیمه)

ور داشتم زکیه بود انقدر بچه ام خوشحال بود فکر کردم جدی جدی شیث رضایی ازش تقاضای ازدواج کرده...حالا هی

من میگم چیه؟هی میگه چرا آروم حرف میزنی...بابا بگو....خلاصه گفت

 

.

.

.

گفت:گروه تئاترمون اول شده.........هورااااااااااا

من دیگه انقد خر ذوق شدم خوابم نبرد...

دیگر اتفاق خوب امروز بود که پونه گفت......اونم تو مسابقات داستان

نویسی اول شده....اونم هوراااااااا.از همین جا به این دوست گلم تبریک

میگویم....

راستی امروز ۲ عدد امتحان داشتیم انگلیسی و دین وزندگی...

انگلسیی که مثل همیشه خوب بود....اما دین و زندگی...

ما امروز دینی نداشتیم معلممون میخواست ساعت آخر جای جغرافی بیاد ازمون امتحان بگیره...

نیومد نیومد نیومد گذاشت ۱۰ دقیقه آخر اومد ما هم همه داد و بیداد که آخه خانوم بوووووووووق

مگه تو ۱۰ دقیقه که الان شده بود ۵ دقیقه مشه امتحان داد؟

خلاصه.....من رفتم اون آخر نشستم.....امتحان اوپن بوک دادم...

کامل هم میشم...نه بیا کاملم نشو...

و دیگه همین.....

 



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت21:23---21 اسفند 1390


سلام

من اهل تعريف و تعارف کردن نيستم هرکسي براي خودش دنيايي دارد و چهار ديواريي و با تعارف و تعريف کسي هم نه بدتر ميشود و نه بهتر

غرض از پيامم اينکه با سر زدن به وبلاگ من و خوندن مطالبش نه ميخوايد انرژي مصرف کنيد و نه ميخوايد پولي خرج کنيد فقط وفقط يخورده بياد امام زمانمون مي افتيد البته اگه واقعا مطالبم اين حس رو القا کنه

منتظرتونم
پاسخ:سلام.باشه به وبتون سر میزنم.اگه خواستین بهم بگین تا با هم تبادل لینک کنیم.ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, ] [ 21:14 ] [ روژین ] [ ]

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::